W pierwszym odcinku 28. sezonu "Kuchennych rewolucji", emitowanych w telewizji TVN, Magda Gessler odwiedziła bydgoską restaurację "Gastro i Kuchnia". Właściciele lokalu - Ania i Jakub, przez chęć rozbudowania miejsca popadli w długi. Dzięki pomocy Gessler restauracja przeszła - jak się okazało - udaną transformację w "Dzikowsko".
Niestety restauracja specjalizująca się od niedawna w daniach z dziczyzny, napotkała na niespodziewany problem. Jak poinformowali właściciele lokalu, niektórzy internauci postanowili osłabić prestiż miejsca, pisząc złośliwe komentarze. Restauratorzy sugerują, że padli ofiarami celowego ataku hejterów, będącego efektem "zawiści ludzkiej".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Czytaj także: Seniorze, musisz to wiedzieć. Istotny jest nawet dzień
Po publikacji zdjęć z odcinka "Kuchennych Rewolucji" na Facebooku, właściciele "Dzikowiska" dodali komentarz z apelem do swoich gości:
Bardzo prosimy tych, co jedli i smakowało o opinię na Google. Niestety zawiść ludzka działa i po rewolucjach posypał się hejt. Pokażcie, że miłość, serdeczność i pozytywne życie zawsze wygrają - napisali przedstawiciele restauracji na Facebooku
Na odpowiedź klientów nie trzeba było długo czekać. Apel do tej pory otrzymał 85 reakcji oraz 17 komentarzy. Ludzie potępiają zachowanie ich domniemanych rywali:
Hejt ludzi nie zna granic ale pozytywne myślenie i miłość wygra jak mówi powiedzenie Jeszcze się taki nie narodził co wszystkim dogodził jesteście super - napisała Beata.
Byłem u Was dwa razy i dwa razy dostajecie ode mnie 10/10 - jedzenie jest idealne!!! Hejtem się nie przejmujcie - róbcie proszę swoje!! - pisze Bartosz.
Nie zabrakło jednak komentarzy, sugerujących, że tego typu apele to odwracanie kota ogonem, oraz odbieranie klientom możliwości zwracania uwag:
Powinniście bronić się dobrym jedzeniem i wiedzą o produkcie, na którym pracujecie, a nie żebrać o pozytywne komentarze - napisała jedna z internautek
Na ten moment ocena bydgoskiej restauracji w Google oraz Top-Rated online prezentuje się dobrze. "Dzikowsko" ma średnią blisko 4,5 oraz w sumie 357 opinii - w zdecydowanej większości bardzo pozytywne.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.