Roxie Węgiel odwiedziła studio Wirtualnej Polski, by opowiedzieć o swojej zbliżającej się trasie koncertowej "Break Tour", która rozpoczyna się już 6 października. Wirtualna Polska objęła tę trasę patronatem medialnym - wszystkie daty koncertów Roxie można znaleźć na jej kontach w social mediach.
Podczas rozmowy zapytaliśmy o Roxie o jej budzącą wiele emocji kampanię reklamową. 19-letnia wokalistka jest bowiem ambasadorką marki, która produkuje m.in. bieliznę.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zobacz także: Zalewski wywiesza ją na koncertach. Bardzo wymowny gest
Jestem dumna, że reklamuję produkty, które tak naprawdę są bliskie mojej codzienności. To są produkty, których ja po prostu używam. Nie zareklamowałabym przede wszystkim czegoś, z czym nie mam nic do czynienia. A ta marka to nie tylko bielizna. To są też stroje kąpielowe, gorsety. Po prostu staram się robić jakościowe kampanie - powiedziała nam Roxie.
Co ciekawe, jakiś czas temu o tę kampanię reklamową Roxie została zapytana Viki Gabor. Dziennikarka Vibez.pl zwróciła się do wykonawczyni utworów "Superhero" i "Daj mi znak" z pytaniem, czy po ukończeniu 18. roku życia chciałaby pójść w ślady Roxie i reklamować takie produkty. - Nie. Tworzę muzykę. Ja nie chcę obrażać nikogo, ale ja, tworząc muzykę, jestem artystką i tworzę muzykę. Nie chciałabym promować bielizny. Ja chcę promować muzykę - powiedziała wówczas Viki. Co na to Roxie?
Zupełnie mnie nie zabolały te słowa. Tylko niech będzie konsekwentna w swoich słowach. Jest rozliczana ze swojej muzyki. Jestem dumna z tego, że reklamuję produkty, które są bliskie mojej codzienności. Muzycznie idzie mi całkiem nieźle, więc niech każdy zajmie się sobą. Niech każdy będzie rozliczany za to, z czym się utożsamia. Ja nie słyszałam ostatnio nowości od Viki, więc czekam - odparła Roxie.
A czy Roxie ma kompleksy związane ze swoim ciałem? I jak wygląda jej dieta? Na te pytania odpowiedzi również znajdziecie w naszym materiale wideo powyżej.
Zobaczcie też nasz cały wywiad z Roxie Węgiel-Mglej:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.