W marcu b.r. media na Wyspach, ale i te na świecie żyły ogłoszeniem przez księżną Kate poważnej choroby. Było to wydarzenie bez precedensu, ponieważ to jeden z pierwszych tak bezpośrednich komunikatów w brytyjskiej rodzinie królewskiej. Księżna i żona następcy tronu sama siedząc przed kamerą, opowiedziała o swoim dramacie.
Wyznanie to ucięło liczne plotki na temat Kate, o której tabloidy pisały niemal codziennie. Tymczasem po tak mocnym komunikacie większość z nich zaczęła wspierać ją w walce z nowotworem. Ta jak się okazuje, wciąż trwa, czym księżną pochwaliła się w piątek 14 czerwca w oświadczeniu wstawionym do social mediów.
Robię duże postępy, ale jak wie każdy, kto przechodzi chemioterapię, są dobre i złe dni. W te złe dni czujesz się słaby, zmęczony i musisz dać swojemu ciału odpocząć. Ale w dobre dni, kiedy czujesz się silniejszy, chcesz jak najlepiej wykorzystać swoje dobre samopoczucie - czytamy w poście księżnej Kate.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Czytaj także: Kobieta, która przeżyła śmierć kliniczną, zobaczyła przyszłość. "Złoty wiek ludzkości"
Ekspertka od mowy ciała przeanalizowała zdjęcie Kate
Wstawione przez księżną Kate oświadczenie i dodane do niego zdjęcie wywołało w mediach sporo emocji. Dodatkowo potęgowały je zarzuty, że zdjęcia schorowanej żony następcy tronu systematycznie poprawiane są przez sztuczną inteligencję.
Dlatego też brytyjski mirror.co.uk postanowił o opinię spytać specjalistkę od mowy ciała. Jedną z rzeczy, na które szczególnie zwróciła uwagę, był uśmiech księżnej, który nie jest zwykłym, idealnym królewskim uśmiechem. Jej ubiór zaś wskazywać ma na powolny powrót do obowiązków.
Jest tu poczucie zwierzania się publiczności - dwa gesty bariery w postaci złożonych ramion i skrzyżowanych nóg są również nowe dla Kate i sugerują intrygujące połączenie wrażliwości i prywatności, z nutą nowo odkrytego rodzaju pewności siebie. Jej ramiona są lekko złożone w pozie, która jest często przyjmowana przez profesjonalistów, aby zasugerować autorytet - przekazała ekspertka w mirror.co.uk.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.