Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze - mówi stare przysłowie i trudno się z nim nie zgodzić także w tym przypadku.
Konkretnie mowa tu o pieniądzach, jakie są gotowi zapłacić reklamodawcy tak, aby ich produkt pojawił się tuż przed emisją flagowych programów.
Stawką są prowadzący. To ich wizerunek i popularność są wyceniane przez stację i wystawiane na sprzedaż. W przypadku TVN widać tu pewne przetasowania.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Po tym jak stacja TVN opublikowała kwoty jakie reklamodawcy płacą za emisje swoich spotów, w mediach zawrzało.
Bo choć stawki nie należą do niskich wyraźnie widać rotacje wśród flagowych nazwisk. Najdroższe są reklamy pojawiające się tuż przed programem "Mam talent," w jury którego możemy oglądać Julię Wieniawę.
Za emisję spotu przed popularnym talent show reklamodawcy muszą zapłacić 42,7 tysiąca złotych, to znak, że nowa jurorka cieszy się sporym zainteresowaniem.
Tuż po Wieniawie na podium znalazła się Magda Gessler i jej kultowe już "Kuchenne rewolucje". Reklama puszczona tuż przed kulinarnym klasykiem kosztuje 42,4 tysiąca złotych.
Dalej w cenniku TVN znaleźli się Milionerzy czy Master Chef nastolatki. Dla porównania za nimi na 29, 9 tysiąca złotych został wyceniony Kuba Wojewódzki ze swoim autorskim talk showem.