aktualizacja 

Podali cennik TVN-u. Wieniawa przebiła Wojewódzkiego

8

Gwiazda Kuby Wojewódzkiego zdaje się blednąć od dawna, choć sam, samozwańczy król TVN-u stara się tego nie dostrzegać. Jednak dane mówią same za siebie. Stacja opublikowała cennik za spoty reklamowe emitowane przed swoimi programami. Wojewódzkiego przebiła Julia Wieniawa i Magda Gessler.

Podali cennik TVN-u. Wieniawa przebiła Wojewódzkiego
Wieniawa wyprzedziła Wojewódzkiego. To ona zostanie królową? (AKPA)

Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze - mówi stare przysłowie i trudno się z nim nie zgodzić także w tym przypadku.

Konkretnie mowa tu o pieniądzach, jakie są gotowi zapłacić reklamodawcy tak, aby ich produkt pojawił się tuż przed emisją flagowych programów.

Stawką są prowadzący. To ich wizerunek i popularność są wyceniane przez stację i wystawiane na sprzedaż. W przypadku TVN widać tu pewne przetasowania.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Reklama polskiego browaru wywołała oburzenie na świecie. Ekspert tłumaczy, czy faktycznie jest rasistowska

Po tym jak stacja TVN opublikowała kwoty jakie reklamodawcy płacą za emisje swoich spotów, w mediach zawrzało.

Bo choć stawki nie należą do niskich wyraźnie widać rotacje wśród flagowych nazwisk. Najdroższe są reklamy pojawiające się tuż przed programem "Mam talent," w jury którego możemy oglądać Julię Wieniawę.

Za emisję spotu przed popularnym talent show reklamodawcy muszą zapłacić 42,7 tysiąca złotych, to znak, że nowa jurorka cieszy się sporym zainteresowaniem.

Tuż po Wieniawie na podium znalazła się Magda Gessler i jej kultowe już "Kuchenne rewolucje". Reklama puszczona tuż przed kulinarnym klasykiem kosztuje 42,4 tysiąca złotych.

Dalej w cenniku TVN znaleźli się Milionerzy czy Master Chef nastolatki. Dla porównania za nimi na 29, 9 tysiąca złotych został wyceniony Kuba Wojewódzki ze swoim autorskim talk showem.

Autor: BBI
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić