15 lipca odbyła się konferencja przed Fame MMA 22, podczas której ogłoszono kolejnych celebrytów, którzy zawalczą w oktagonie. Plotki okazały się prawdziwe. Filip Chajzer zadebiutuje w MMA, a jego rywalem będzie Gimper (znany youtuber), a nie z Sebastian Fabijański, jak spekulowano wcześniej w mediach. Głośny pojedynek odbędzie się 31 sierpnia na stadionie PGE Narodowy.
Dlaczego Chajzer zdecydował się zawalczyć w MMA? Tak tłumaczył swoją decyzję w mediach społecznościowych.
"Dlaczego? Bo mogę i takie mam FLOW. Czy dla pieniędzy? Na początku myślałem, że tak. Kupiłem mieszkanie w Hiszpanii i kredyt spłaci się dość szybko. Ale to było na początku, później dotarło do mnie, że ta walka jest dla mnie mega ważna. Nie walka z kimś, a o moje nowe życie. Treningi ustawiają mi mindset jakiego nigdy nie miałem" – napisał Filip Chajzer w mediach społecznościowych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Podczas konferencji poczynił natomiast bardziej konkretne i wylewne wyjaśnienia. - Moi drodzy, to, co powiem, będzie dla mnie bardzo ważne i chciałbym wykorzystać platformę Fame MMA do powiedzenia czegoś dla mnie turbo, ale to turbo istotnego. Wiem, że moje życie już nie będzie takie samo - mówił.
Walka z nim to dla mnie trochę jak paproch. Byłem ćpunem, waliłem kokę, hardkorowo. Jestem tutaj po to, żeby powiedzieć, że to nie jest walka z przeciwnikiem, to jest walka o samego siebie - dodał.
Jednak jeszcze niedawno prezenter miał zupełnie inne stanowisko co do freak-fightów. Podczas audycji radiowej Kuba Wojewódzki zapytał celebrytę, czy otrzymał już jakąś propozycję walki w MMA. Gdy Chajzer odpowiedział twierdząco, Wojewódzki zaczął dopytywać, kiedy będzie walczył.
Czytaj także: Filip Chajzer w Fame MMA. Szybko stał się obiektem drwin
Nie walczę. Daj mi spokój. Jeszcze jakaś godność jest gdzieś tam mniej więcej - mówił.
Jaka była pierwsza reakcja Chajzera na propozycję udziału w MMA? - No way. Podziękuję. Zarobię innymi sposobami.
Jak jednak widać, coś się od tamtej pory zmieniło...
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.