Super Bowl to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL). Jest uznawany nie tylko za najważniejsze wydarzenie sportowe w USA, ale także muzyczne i popkulturowe. W przerwach emitowane są oryginalne reklamy z udziałem gwiazd, a mecz dodatkowo uświetnia występ najsłynniejszych artystów.
W 2024 roku za 30 sekund czasu antenowego trzeba zapłacić nawet 7 milionów dolarów. Co za tym idzie, na reklamy mogą się załapać tylko najlepsze i największe koncerny.
Żeby zainteresowanie pobudzić jeszcze bardziej, niektórzy decydują się na pokazanie spotów jeszcze przed finałem. Najczęściej są to fragmenty, które mają zaciekawić i zachęcić do obejrzenia całości podczas Super Bowl. W tym roku na taki ruch zdecydował się Uber Eats.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Reklama Uber Eats, chociaż nie została wyemitowana w całości, już bije rekordy popularności. Wszystko dzięki duetowi aktorskiemu, który kocha cały świat. Twórcy połączyli po latach Davida Schwimmera i Jennifer Aniston, czyli Rossa i Rachel z "Przyjaciół".
W reklamie David i Jennifer spotykają się przypadkowo i okazuje się, że Jennifer zapomniała o swoich doświadczeniach z "Przyjaciół". "Czy my się znamy?" – pyta. Po kilku próbach odświeżenia pamięci, wciąż nie może sobie przypomnieć Davida "Daj mi jakąś wskazówkę" – prosi. "No cóż, pracowaliśmy razem przez dziesięć lat…", odpowiada Schwimmer, a kiedy Aniston udaje, że pamięta, Schwimmer dodaje: "Wciąż nie pamiętasz, prawda?". Jen w końcu odchodzi i mówi: "Pff, jakbym mogła zapomnieć dziesięć lat mojego życia…". "Nienawidzę tego miasta" – kończy David.
Aniston i Schwimmer nie są jedynymi bohaterami spotu. Pojawiają się także David i Victoria Beckham, którzy zapominają nazwy Spice Girls, Jelly Roll nie może sobie przypomnieć, dlaczego ma tatuaże na twarzy, a Usher zapomina o występie w przerwie Super Bowl.
Reklama ma już prawie 2 mln wyświetleń. W komentarzach fani "Przyjaciół" dziękują twórcom za możliwość zobaczenia Jeniffer i Davida po raz kolejny na srebrnym ekranie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.