aktualizacja 

Rachel i Ross razem po 28 latach latach. Zapomnieli o sobie

0

Na Super Bowl, czyli finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL), Uber Eats przygotował wyjątkową reklamę. Na ekranie można znów zobaczyć Rachel i Rossa z "Przyjaciół".

Rachel i Ross razem po 28 latach latach. Zapomnieli o sobie
Reklama superbowl (YouTube)

Super Bowl to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL). Jest uznawany nie tylko za najważniejsze wydarzenie sportowe w USA, ale także muzyczne i popkulturowe. W przerwach emitowane są oryginalne reklamy z udziałem gwiazd, a mecz dodatkowo uświetnia występ najsłynniejszych artystów.

W 2024 roku za 30 sekund czasu antenowego trzeba zapłacić nawet 7 milionów dolarów. Co za tym idzie, na reklamy mogą się załapać tylko najlepsze i największe koncerny.

Żeby zainteresowanie pobudzić jeszcze bardziej, niektórzy decydują się na pokazanie spotów jeszcze przed finałem. Najczęściej są to fragmenty, które mają zaciekawić i zachęcić do obejrzenia całości podczas Super Bowl. W tym roku na taki ruch zdecydował się Uber Eats.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Polacy próbują złotego pączka za 100 zł. "Boże, ile?", "Dobry, 5 zł bym za niego dała"

Reklama Uber Eats, chociaż nie została wyemitowana w całości, już bije rekordy popularności. Wszystko dzięki duetowi aktorskiemu, który kocha cały świat. Twórcy połączyli po latach Davida Schwimmera i Jennifer Aniston, czyli Rossa i Rachel z "Przyjaciół".

W reklamie David i Jennifer spotykają się przypadkowo i okazuje się, że Jennifer zapomniała o swoich doświadczeniach z "Przyjaciół". "Czy my się znamy?" – pyta. Po kilku próbach odświeżenia pamięci, wciąż nie może sobie przypomnieć Davida "Daj mi jakąś wskazówkę" – prosi. "No cóż, pracowaliśmy razem przez dziesięć lat…", odpowiada Schwimmer, a kiedy Aniston udaje, że pamięta, Schwimmer dodaje: "Wciąż nie pamiętasz, prawda?". Jen w końcu odchodzi i mówi: "Pff, jakbym mogła zapomnieć dziesięć lat mojego życia…". "Nienawidzę tego miasta" – kończy David.

Aniston i Schwimmer nie są jedynymi bohaterami spotu. Pojawiają się także David i Victoria Beckham, którzy zapominają nazwy Spice Girls, Jelly Roll nie może sobie przypomnieć, dlaczego ma tatuaże na twarzy, a Usher zapomina o występie w przerwie Super Bowl.

Reklama ma już prawie 2 mln wyświetleń. W komentarzach fani "Przyjaciół" dziękują twórcom za możliwość zobaczenia Jeniffer i Davida po raz kolejny na srebrnym ekranie.

Autor: ABA
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić