W maju br. w food trucku przy ulicy Filtrowej na krakowskich Bronowicach zjawiła się Magda Gessler, która przeprowadziła w lokalu prawdziwą rewolucję. Włoskie piadiny zastąpiła swojskimi kiełbaskami, karkówką, zupą solianką i sałatką ziemniaczaną. Tym samym lokal znany wcześniej pod nazwą Via Piada, przemienił się w "Kiełbaskownię".
Początkowo Gessler skrytykowała młodą właścicielkę lokalu. Oceniła, że serwuje ona gościom niesmaczne jedzenie niskiej jakości. Restauratorce nie spodobało się też, że klienci nie otrzymują sztućców.
Po tym, jak lokal przeszedł rewolucję, Gessler była zachwycona serwowanymi tam potrawami i wierzyła, że właścicielka "Kiełbaskowni" osiągnie sukces. Stało się jednak inaczej. Okazało się, że Kiełbaskownia przestała istnieć - lokal zniknął z mapy miasta i z mediów społecznościowych, nie działa też jego strona internetowa.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Gessler zaapelowała do fanów. "Dziwna historia"
"Kiełbaskownia" nie jest jedynym lokalem, który został zamknięty po "Kuchennych rewolucjach", ale tym razem Magda Gessler nie kryła zdziwienia. Po emisji odcinka programu zamieściła w mediach społecznościowych wpis, w którym zapytała fanów, czy wiedzą, co się dzieje z Natalią.
Rzadko bohaterowie znikają bez śladu. Był sukces, pełno, pysznie. Wiecie, co się dzieje z Natalią? Dziwna historia prawie obłędnego sukcesu! Gotowała sama, nie chciała niczyjej pomocy... tego dowiedziałam się niedawno — napisała na Instagramie restauratorka. — Piszcie do mnie — zaapelowała.
Czytaj także: Magda Gessler odniosła się do swoich zarobków. Dane mówią wprost: "216,5 mln zł". Jest jeden haczyk
Odpowiadając na jeden z komentarzy Gessler przyznała, że jest jej "szokująco przykro". Te uczucia podziela zresztą wielu widzów programu. Wśród nich są klienci, którzy odwiedzali lokal i ci, którzy dopiero mieli zamiar go odwiedzić.
24-letnia Natalia kupiła lokal na krakowskich Bronowicach od dawnych właścicieli. Poprosiła Magdę Gessler o pomoc, bo borykała się z problemami finansowymi.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.