Magda Gessler wymachująca nożem i odziana w biały kucharski fartuch to widok, który na pamięć znają widzowie "Kuchennych rewolucji". Właśnie tak zaczyna się czołówka, ale TVN postanowił nieco ją odświeżyć.
Dotychczasowa była emitowana w programie od 2010 roku, więc zmian można się było spodziewać. Mimo to okazały się zaskoczeniem. Według fanów początek z charakterystyczną melodią z "Mission Impossible" był nieodłączną częścią show. Na szczęście te szczegóły wzięto pod uwagę.
Nowa czołówka "Kuchennych rewolucji" będzie łudząco podobna. Znajdzie się w niej miejsce na eksplodujące garnki i sztućce, a także groźną Magdę Gessler żwawym ruchem wstrzymującą lecące w jej stronę przedmioty. Gesty będą bardziej zdecydowane, a — jak już można zobaczyć na Instagramie — oko 71-letniej gospodyni mocniej pomalowane.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Gdy internauci zobaczyli efekty, podzielili się swoimi wrażeniami. Niestety, nie wszyscy byli zachwyceni. Nie obeszło się bez porównań, w których bardziej doceniano stare intro. Inni cieszyli się, że wreszcie zostało zmodyfikowane.
"Stara czołówka była lepsza, co to ma być", "Poprzednia była ikoniczna. Nie zmienia się słów pacierza", "Och nie, zbyt nowocześnie", "Nareszcie. Ile można było wałkować starą?", "W końcu" - pisali.
TVN nic nie zmieniał w "Kuchennych rewolucjach", ale i tak zarobił fortunę
Do tej pory telewizja nie była skora do zmian w "Kuchennych rewolucjach". Jeden z największych przebojów stacji w całej jej historii był — i nadal jest - "kurą znoszącą złote jaja". Oglądalność jest zadowalająca i utrzymuje się powyżej miliona.
TVN na formacie o upadających restauracjach już kilka lat temu zarabiał niebotyczne kwoty. Jak w 2018 roku podawał dom mediowy MullenLowe Media Hub, zyski wyniosły wtedy 230 mln zł.
Magda Gessler za jeden sezon pracy według Radia Zet może inkasować 700 tys. zł., co w zestawieniu z liczbą powyżej nie robi aż takiego wrażenia. Jak sądzicie, charakternej restauratorce z firmowymi blond lokami należy się podwyżka?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.