Kurzajewski odtrąbił sukces "halo tu polsat". Wygrywają z TVP
Maciej Kurzajewski po utracie posady w TVP długo nie narzekał na brak zajęcia. Wspólnie ze swoją partnerką znalazł zatrudnienie w śniadaniówce Polsatu. Teraz prezenter ogłosił sukces formatu i zwycięstwo nad "Pytaniem na śniadanie".
Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek wspólnie prowadzili "Pytanie na śniadanie". Po zmianach, jakie zaszły w TVP oboje pożegnali się z programem. Długo nie narzekali jednak na brak pracy. Otrzymali propozycję poprowadzenia "halo tu polsat" i chętnie ją przyjęli. Teraz Kurzajewski odtrąbił sukces śniadaniówki Polsatu i jej zwycięstwo nad "Pytaniem na śniadanie" w TVP.
Projekt, który tak na dobrą sprawę stworzył Edward Miszczak i ma w sobie pan dyrektor wielką determinację, żeby ten program odniósł sukces. Ja uważam, że tak się wydarzy... że już tak się dzieje, bo wejście na rynek przy bardzo mocnej konkurencji, przy tych wynikach, jakie w tej chwili mamy, gdzie ścigamy się z "Pytaniem na śniadanie" i wygrywamy z "Pytaniem" to jest ogromny sukces już na samym początku — stwierdził Kurzajewski w programie "Dwa fotele" na kanale Meczyki w serwisie YouTube.
Kurzajewski zapewnił, że nikt w programie nie osiada na laurach i cały zespół daje z siebie wszystko, wnosząc do formatu kolejne pomysły. Mają one sprawić, że program będzie jeszcze bardziej atrakcyjny i zaskoczy widza.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Andrzej Piaseczny o influencerach śpiewających na dużych imprezach
Popularność programów śniadaniowych
Programy śniadaniowe przyciągają szeroką publiczność dzięki szerokiej tematyce, jaką poruszają. Jest tu miejsce na tematy zdrowotne, kulinaria czy show-biznes. Choć "Pytanie na śniadanie" od lat miało wysoką oglądalność, Polsat szybko dogonił konkurencję swoim nowym formatem.
Wprowadzenie "Halo tu Polsat" z udziałem znanych i lubianych prowadzących, jak choćby Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski znacząco wpłynęło na dynamikę rynku. Program Polsatu, transmitowany weekendami, osiągnął wysoką oglądalność, zyskując sympatię widzów. Rywalizacja skłania programy do wprowadzania innowacji, co w efekcie podnosi ich jakość oraz atrakcyjność dla odbiorców.
W obliczu rosnącej konkurencji "Pytanie na śniadanie" intensyfikuje swoje starania, aby utrzymać dotychczasową pozycję. Zmiany w ekipie prowadzących i wprowadzenie nowego studia to odpowiedź na wyzwania ze strony konkurencyjnych stacji, zarówno Polsatu, jak i TVN.