Wieści o rzekomym romansie polskiej tancerki i brytyjskiego celebryty podsycił "The Mail on Sunday". Zgodnie z doniesieniami dziennikarzy uczucie pomiędzy dwójką jest poważne i staje się coraz bardziej widoczne.
Na planie "Strictly Come Dancing" w BBC One podczas prób i na parkiecie rodzi się miłość. Pete Wicks i Jowita Przystal, którzy w ostatnią sobotę wymienili się czułym pocałunkiem na żywo w trakcie gorącego foxtrota, zdają się być równie blisko poza kamerami - czytamy.
Informator źródło dodaje, że chemia pomiędzy Przystał i Wicksem wywiązała się już w trakcie pierwszych treningów. Twierdzi, że to celebryta zauroczył się w polskiej tancerce, a za kulisami są nierozłączni.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Romans polskiej tancerki w brytyjskim "Tańcu z gwiazdami"? Kim jest Jowita Przystał?
Jowita Przystał to polska tancerka, która zdobyła międzynarodową rozpoznawalność dzięki udziałowi w brytyjskiej edycji "Tańca z gwiazdami" ("Strictly Come Dancing"). Urodzona w Polsce, Jowita od najmłodszych lat pasjonowała się tańcem, a jej talent szybko pozwolił jej osiągać sukcesy na krajowych i międzynarodowych konkursach tanecznych. W 2015 roku zdobyła tytuł mistrzyni świata w tańcach latynoamerykańskich, co otworzyło jej drzwi do międzynarodowej kariery.
Przystał zdecydowała się na wyjazd z Polski, aby rozwijać swoje umiejętności i szukać nowych możliwości za granicą. W Wielkiej Brytanii wzięła udział w programie "The Greatest Dancer", który wygrała w 2020 roku. To właśnie ten sukces przyczynił się do jej angażu w "Strictly Come Dancing".
Na co dzień Jowita nie tylko występuje na parkiecie, ale także zajmuje się nauczaniem tańca i pracuje jako choreografka. Dzięki swojej wszechstronności i zaangażowaniu w taniec zdobyła serca zarówno widzów, jak i uczestników programu, których uczy tańczyć. Jej kariera w Wielkiej Brytanii nabiera tempa, a Jowita jest uważana za jedną z najbardziej utalentowanych tancerek w programie. Jej Instagram obserwuje ponad 157 tys. użytkowników.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.