Małgorzata Socha to bez dwóch zdań jedna z najbardziej obrotnych postaci w polskim show-biznesie. W swoim CV ma zapisane współprace z takimi firmami, jak m.in. Apart, czy Agata Meble, lecz w ostatnim czasie nie pełni już roli "twarzy" drugiej z wymienionych firm. Jej kontrakt wygasł i nie został przedłużony, co oczywiście jest sporym finansowym ciosem, bo szacowano, iż kontrakt opiewał na dziesiątki tysięcy złotych.
Artystka szybko znalazła zajęcie zastępcze i została ambasadorką rybiego kolagenu. Nie zrobiła tego bezinteresownie i już na wstępie postawiła dwa warunki. Jak podaje serwis shownews.pl, aktorka zażyczyła sobie uprzedniego przetestowania produktu, by wiedzieć, co reklamuje.
Drugi dotyczył czasu pracy nad kampanią. Chciała, by spot został nakręcony przed rozpoczęciem roku szkolnego, a także pracować nad nim tylko w konkretne dni w miesiącu, by nie kolidowało to z jej opieką nad dziećmi.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Małgorzata Socha została twarzą nowej kampanii reklamowej
Jakiś czas temu Małgorzata Socha opublikowała nagranie na Instagramie, w którym przedstawiała reklamowany produkt. Została nagrana w kuchni w jej domu, lecz zdjęcia do kampanii powstawały w innym, wynajętym pomieszczeniu.
Zdajemy sobie sprawę z tego, jak w dzisiejszej, zabieganej codzienności coraz trudniej znaleźć czas, by pogodzić wszystkie obowiązki. Z tym wyzwaniem mierzy się też Małgosia Socha, nowa ambasadorka naszej marki, która zgrabnie łączy życie rodzinne z zawodowym - powiedział w rozmowie ze źródłem, Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji Friends&Brands, która odpowiada za współpracę gwiazdy z marką.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.