oprac. Karol Osiński| 

Straciła tysiące złotych. Koniec kontraktu. Wiadomo, co dalej

79

Małgorzata Socha niedawno utraciła kontrakt z jedną z przodujących firm na polskim rynku meblarskich. Umowa, która gwarantowała jej ogromny zarobek, wydawała się nie do zastąpienia, lecz aktorka szybko znalazła sobie nowy zarobek. Na pewno nie ma na co narzekać.

Straciła tysiące złotych. Koniec kontraktu. Wiadomo, co dalej
Małgorzata Socha (AKPA, Jacek Kurnikowski)

Małgorzata Socha to bez dwóch zdań jedna z najbardziej obrotnych postaci w polskim show-biznesie. W swoim CV ma zapisane współprace z takimi firmami, jak m.in. Apart, czy Agata Meble, lecz w ostatnim czasie nie pełni już roli "twarzy" drugiej z wymienionych firm. Jej kontrakt wygasł i nie został przedłużony, co oczywiście jest sporym finansowym ciosem, bo szacowano, iż kontrakt opiewał na dziesiątki tysięcy złotych.

Artystka szybko znalazła zajęcie zastępcze i została ambasadorką rybiego kolagenu. Nie zrobiła tego bezinteresownie i już na wstępie postawiła dwa warunki. Jak podaje serwis shownews.pl, aktorka zażyczyła sobie uprzedniego przetestowania produktu, by wiedzieć, co reklamuje.

Drugi dotyczył czasu pracy nad kampanią. Chciała, by spot został nakręcony przed rozpoczęciem roku szkolnego, a także pracować nad nim tylko w konkretne dni w miesiącu, by nie kolidowało to z jej opieką nad dziećmi.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Filip Chajzer o swojej fundacji. Po sytuacji z Moniką K. nie zamierza angażować się już w żadne działania charytatywne!

Małgorzata Socha została twarzą nowej kampanii reklamowej

Jakiś czas temu Małgorzata Socha opublikowała nagranie na Instagramie, w którym przedstawiała reklamowany produkt. Została nagrana w kuchni w jej domu, lecz zdjęcia do kampanii powstawały w innym, wynajętym pomieszczeniu.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak w dzisiejszej, zabieganej codzienności coraz trudniej znaleźć czas, by pogodzić wszystkie obowiązki. Z tym wyzwaniem mierzy się też Małgosia Socha, nowa ambasadorka naszej marki, która zgrabnie łączy życie rodzinne z zawodowym - powiedział w rozmowie ze źródłem, Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji Friends&Brands, która odpowiada za współpracę gwiazdy z marką.
Trwa ładowanie wpisu:instagram
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić