Roksana Węgiel zdobyła popularność dzięki swoim muzycznym osiągnięciom, lecz w ostatnim czasie jest o niej głośno nie tylko za sprawą muzyki. Jej ślub z Kevinem Mglejem był jednym z najbardziej elektryzujących tematów w polskim show-biznesie w 2024 roku.
Teraz 19-latka będzie mogła sobie wpisać do zawodowego CV współpracę z branżą kosmetyczną. Jak podaje "Super Express", Roxie została pierwszą polską gwiazdą w międzynarodowej kampanii brytyjskiej marki. W kampanii promuje pomadkę do ust z kwasem hialuronowym. Pierwsze reklamy z jej udziałem pojawią się już w marcu.
Wizerunek jest formą wyrazu, ale też częścią mojej tożsamości, zarówno na scenie, jak i poza nią. Kilka lat temu uznałam, że sama będę go kreować i przeszłam widoczną przemianę. A nie było to łatwe, bo publiczność poznała mnie jako 12-latkę. Droga od tzw. grzecznej dziewczynki do dojrzałej i nie zawsze grzecznej (śmiech!) kobiety była wyzwaniem. Chciałam być w zgodzie ze sobą. Otworzyłam się na świat i pozwoliłam się poznać taką, jaka jestem - mówi, cytowana przez tabloid.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Roksana Węgiel rozpoczyna współpracę z brytyjską marką kosmetyczną. Tyle zarobi
To nie pierwszy raz, gdy Roxie angażuje się w kampanie reklamowe. Wcześniej promowała już sieć telefonii komórkowej, bezalkoholowego "szampana" oraz bieliznę. Jej obecność w reklamach pokazuje, że jest atrakcyjną postacią dla wielu marek.
Jak podaje "Super Express", za współpracę z brytyjską marką kosmetyczną, Roksana Węgiel ma zarobić nawet pół miliona złotych.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.