Małgorzata Rozenek-Majdan prowadzi rozmaite biznesy, a jednym z najlepiej dochodowych wydaje się ten prowadzony w mediach społecznościowych. Celebrytka, której Instagram śledzi ponad 1,5 miliona użytkowników, promuje wiele produktów, publikując posty sponsorowane, co przynosi jej zastrzyk finansowy.
W jej arsenale promowanych produktów są suplementy diety. Na te parol zagięła farmaceutka Hanna Przerada, która prowadzi profil "gapownik_farmaceutyczny". Kobieta zarzuciła Rozenek wprowadzanie ludzi w błąd, podkreślając, że obrzęki mogą być wynikiem chorób lub przyjmowanych leków, a w takich przypadkach należy skonsultować się z lekarzem. Przerada zaznaczyła, że zdrowy styl życia i odpowiednie nawodnienie są kluczowe, a uczucie zatrzymania wody może wynikać z jej niedoboru.
Farmaceutka krytykuje Małgorzatę Rozenek-Majdan. Celebrytka odpowiedziała
Małgorzata Rozenek-Majdan, odpowiadając na zarzuty, stwierdziła, że używa suplementów od 15 lat i uważa, że reklama specyfików nie jest wprowadzaniem w błąd.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Oczywiście nie każdy ma sesje okładkowe czy zdjęcia, ale prawie każdy z nas ma jakieś ważne spotkania rodzinne, jakieś ważne wystąpienia w pracy, albo chociażby wakacje. To właśnie wtedy, słuchajcie, taki preparat, który pozbawia nadmiaru wody w organizmie... - odpowiedziała.
Jednak Przerada ostrzega przed przyjmowaniem takich preparatów w wysokich temperaturach, nazywając to "najgłupszym pomysłem pod słońcem".
Po prostu zdrowy styl życia to jest podstawa. Jeżeli czujecie się opuchnięci, no to należy się nawadniać paradoksalnie, bo takie uczucie zatrzymania wody może być powodem tego, że tej wody pijemy za mało. Wow to jest niesamowita w ogóle historia. A to zatrzymanie wody w organizmie i to, że należy się jej pozbyć, żeby się czuć lepiej, no to jest głównie zabieg marketingowy skierowany w stronę kobiet - stwierdziła.
Farmaceutka wyjaśniła, że suplementy działają moczopędnie, co może prowadzić do odwodnienia, a to jest niebezpieczne. Podkreśliła, że marketing suplementów jest często skierowany do kobiet, co może być mylące.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.