Program "With Love, Meghan", który zadebiutował na początku lutego 2025 roku, to seria o gotowaniu i rozrywce domowej. W ośmiu odcinkach Meghan Markle gości w swoim domu znane przyjaciółki, takie jak Mindy Kaling i Abigail Spencer, pokazując, jak tworzyć domowe przysmaki, od świec z wosku pszczelego po tęczowe talerze owoców.
W niektórych odcinkach dołączają do niej członkowie ekipy filmowej - w piątym odcinku przygotowuje kanapkę śniadaniową dla kamerzysty. Według osób zaangażowanych w produkcję, Meghan troszczyła się o ekipę, zapewniając im różnorodne napoje i przekąski na planie.
"Czy to był poranny wózek z kawą, czy pewnego dnia, gdy prognozowano szczególnie upały, zamówiła dla nas na lunch wózek z lodami" - powiedział członek ekipy w rozmowie z People. "Innego dnia miała dla nas specjalny wózek z lokalnymi lodami rzemieślniczymi. Przygotowała też dla nas acai. Co tydzień robiła coś takiego dla nas. To było naprawdę miłe".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tak Meghan Markle traktuje pracowników na planie Netflixa
Po zakończeniu zdjęć Meghan obdarowała każdego członka ekipy patelnią marki Our Place, wartą ponad 100 dolarów, oraz spersonalizowaną łyżką z napisem "Thank you, crew". Anonimowy współpracownik opisał księżną jako "wspaniałą gospodynię" i "przystępną", dodając, że interesowała się ich życiem osobistym i upodobaniami, nawet w kwestii koktajli. "Między ujęciami, gdy coś było gotowe do jedzenia, kroiła to na kawałki i podawała nam".
Ekipa czuła się "doceniona" przez Meghan, a praca z nią była "unikalnym i odświeżającym doświadczeniem". Mimo mieszanych opinii widzów i krytyków program już został przedłużony na drugi sezon na Netfliksie. Meghan ogłosiła tę wiadomość na Instagramie, dzieląc się fragmentami z różnych odcinków. "Jeśli podobał wam się sezon 1, poczekajcie, aż zobaczycie, co przygotowaliśmy w sezonie 2!" — napisała.
Równocześnie z premierą swojego show, Meghan zaprezentowała produkty z nowej marki lifestyle'owej As Ever. W ofercie znalazły się m.in. mix do naleśników, konfitura malinowa w "pamiątkowym opakowaniu" oraz limitowana edycja miodu z dzikich kwiatów. Produkty nie są jeszcze dostępne w sprzedaży.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.