Anna Lewandowska to nie tylko popularna influencerka, ale także skuteczna bizneswomen. Gdy fanki zaczęły dopraszać się o przygotowanie kolejnej edycji kalendarzy adwentowych, błyskawicznie odpowiedziała na to zapotrzebowanie.
Ukochana kapitana reprezentacji Polski zdecydowała, że zestawy produktów będą dostępne w dwóch wariantach. Dzięki nim, jak zapewnia, będzie można przetestować różne kosmetyki.
24 produkty bądź 12. Dzięki temu możecie też poznać nasze bestsellery, nasze portfolio produktów, potestować, zdecydować co lubicie i być może komuś przypadnie coś jeszcze bardziej do gustu, żeby stosować przez cały rok — wytłumaczyła na Instagramie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ceny kalendarzy adwentowych Anny Lewandowskiej nie należą do najniższych. Aby kupić wersję z 12 artykułami, trzeba wysupłać z portfela 400 zł lub o 50,85 zł mniej, jeśli skorzysta się z promocji.
Wówczas do dyspozycji klientek będzie nawilżająca maska jogurtowa, cukrowy peeling do ciała, wygładzająca maska z fioletową glinką i owocowy scrub do ust. Droższa opcja to koszt 600 zł lub — po obniżce - 551,65 zł. Co się w niej znajduje?
W zestawie premium będzie można przetestować m.in. esencję odmładzającą, antystresową maskę z różową glinką, szampon i odżywkę do włosów oraz mgiełkę tonizującą.
Kosmetyki są opakowane we fioletowo-różowe pudełka, które fanki sportsmenki mogły poznać już w zeszłym roku. Z sekcji komentarzy pod postem można się dowiedzieć, że niektóre towary są takie same, jak wtedy.
"Lewa" zaszalała z cenami kalendarzy. Nie wszystkich Polaków stać
Ani to, ani wysoka cena nie zraziły potencjalnych klientek. Wiele z nich już zapowiedziało, że zamierza sprawić sobie lub bliskiej osobie taki prezent i odliczać do świąt "w najpiękniejszy sposób".
Z badania zleconego przez BIG InfoMonitor w 2023 roku wynika, że budżet Polaków na świąteczne prezenty wyniósł średnio 522 zł. Jeśli stawka pozostanie taka sama, będzie to oznaczało, że nie wszyscy będą mogli pozwolić sobie na luksusowe rarytasy polecane przez Annę Lewandowską.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.