Nie żyje Michał Łojewski. Polski projektant miał 51 lat
Smutne wieści. Nie żyje Michał Łojewski, polski projektant i grafik, który w swoim miał współpracę z wieloma gwiazdami muzyki. Jego ubrania nosili raperzy tj. Kendrick Lamar czy Young Thug, ale też piosenkarze, m.in. The Weeknd. Miał 51 lat.
Najważniejsze informacje
- Nie żyje Michał Łojewski, polski projektant mody i grafik.
- Jego marka UEG zdobyła uznanie na całym świecie. Ubierał gwiazdy muzyki zagranicznej.
- Łojewski miał odebrać nagrodę KTR Hall of Fame. Przedstawiciele organizacji potwierdzili jego śmierć w mediach społecznościowych.
Michał Łojewski był uznanym w świecie mody dyrektorem kreatywnym, strategiem i projektantem mody. Przez 25 lat był aktywny w branży modowej. W 2001 roku założył agencję brandingową White Cat Studio i kierował nią aż do 2022 roku. Jest twórcą systemów identyfikacji wizualnej dla wielu prestiżowych polskich marek, m.in. PZU, PKO Banku Polskiego, Netii czy Alior Banku.
Nie żyje Michał Łojewski. Polski projektant miał 51 lat
9 września Michał Łojewski miał odebrać prestiżową nagrodę KTR Hall of Fame. Niestety, jak przekazali przedstawiciele nagrody, projektant zmarł w wieku 51 lat. Informację tę potwierdzili pracownicy White Cat Studio w mediach społecznościowych tj. LinkedIn czy Facebook. Nie podano przyczyny śmierci.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Agnieszka Witkowska radzi, jak zachować w domu porządek. Porządkowała u gwiazd. Zapytaliśmy ją o Małgorzatę Rozenek.
Z głębokim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o nagłej śmierci Michała Łojewskiego. Jego talent, wrażliwość i wyjątkowa wyobraźnia na zawsze pozostaną inspiracją dla całego środowiska kreatywnego. Składamy szczere kondolencje rodzinie i najbliższym – napisano w oświadczeniu KTR.
W 2006 roku Michał Łojewski został dyrektorem kreatywnym magazynu "FUTU", a dwa lata później odpowiadał za odświeżenie szaty graficznej pisma "Podróże". W 2010 roku powołał do życia markę UEG, w której działał jako projektant. Sześć lat później przygotował globalną kolekcję we współpracy z firmą PUMA. Był także współzałożycielem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz Klubu Brand Design (KBD).
Marka UEG, stworzona przez Łojewskiego, była znana z surowej estetyki i mocnych komunikatów. Projekty często zawierały społeczne manifesty, jak np. napis "Last year we killed 56 billion animals – Earthlings" na metkach kurtek. Jego ciuchy nosili m.in. Kendrick Lamar, The Weeknd czy Young Thug.