Od 22 lutego na antenie TVP2 trwa kolejna edycja 'The Voice Kids'. Program, mimo nieznacznego spadku oglądalności, nadal cieszy się dużym zainteresowaniem. Według danych Nielsen Audience Measurement, średnia widownia wynosi 1,34 mln osób, co przekłada się na 11,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Tegoroczna edycja przyniosła zmiany w składzie prowadzących. Tomasza Kammela i Idę Nowakowską zastąpiły Paulina Chylewska i Michalina Sosna. Wspierającym gospodarzem został influencer Jan Dąbrowski. Trenerami pozostają Cleo, Tomson i Baron oraz Natasza Urbańska.
Spadek oglądalności "The Voice Kids". TVP i tak ma powody do radości
Jak podaje serwis Wirtualne Media w porównaniu do ubiegłorocznej edycji, która przyciągała średnio 1,59 mln widzów, obecna edycja notuje nieco niższe wyniki. W drugim tygodniu emisji, 1 marca program osiągnął najwyższą oglądalność - 1,47 mln widzów, jednak tydzień później liczba ta spadła do 1,18 mln.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"The Voice Kids" od 2018 r. niezmiennie przyciąga widzów, a dzięki programowi popularność zdobyły takie młode gwiazdy jak Roksana Węgiel, Viki Gabor czy Sara James. Mimo zmian, format nadal przyciąga przed ekrany szeroką publiczność.
Mimo nie najlepszych liczb oglądalności w ostatnim czasie program utrzymuje stabilną widownię, co jest powodem do zadowolenia dla TVP. "The Voice Kids" wciąż jest jednym z najchętniej oglądanych programów muzycznych w Polsce.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.