1,5 mln obserwujących — tylu udało się zgromadzić na Instagramie Małgorzacie Rozenek. Imponująca liczba przekłada się na korzystne kontrakty reklamowe. Nie wszystkie firmy znajdą jednak fundusze, które będą satysfakcjonujące dla obu stron.
Czytaj też: Zmarł 5-letni synek polskiej youtuberki. Pisze o bólu i rozpaczy. "Straciliśmy wszystko"
Aby trzecia żona pierwszego męża Dody zarekomendowała jakiś produkt w sieci, trzeba wysupłać z portfela więcej niż 15 tys. zł. Za taką kwotę — jak oznajmiła w rozmowie z Onet Kobieta - "nie podejmuje współpracy".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Można zatem podejrzewać, że honoraria muszą być znacznie wyższe, by ewentualne negocjacje w ogóle mogły dojść do skutku. 30 tys. zł, 50 tys. zł? Influencerka nie zaprzeczyła, choć zaczęła lekko obawiać się reakcji czytelników.
Zaczynam się zastanawiać, czy nie żałuję tego wywiadu, dlatego że te kwoty brzmią szokująco dla ludzi, którzy pracują np. za najniższą krajową — podkreśliła.
Czytaj też: "Złodziejstwo, kłamstwa, zdrady". Schreiber ostro o politykach krytykujących freak fighty
Małgorzata Rozenek zarabia krocie na Instagramie
Okazuje się, że Małgorzata Rozenek jest świadomą internetową twórczynią. Doskonale wie, do jakiego audytorium kieruje swoje posty (w jej przypadku to przede wszystkim kobiety między 35., a 55. rokiem życia). Uważa, że liczba obserwujących wcale nie jest najważniejsza. Priorytetowa według niej jest "konwersja na sprzedaż".
To znaczy obserwujący, którzy podejmują decyzje zakupowe po mojej rekomendacji. Są influencerzy, którzy mają dużo większą liczbę ode mnie, tyle że ci nie podejmują decyzji zakupowych. Bo albo są zbyt młodzi, są dziećmi po prostu, albo bardzo młodymi ludźmi, albo nie dysponują odpowiednim portfelem zakupowym — ekspercko podsumowała w Onet Kobieta.
Była gospodyni "Projektu lady" zyski może czerpać także z innych źródeł. Oprócz kontraktów reklamowych może liczyć na sowite zarobki w telewizji. Ponadto inwestuje w nieruchomości. Według magazynu "Forbes" jej marka osobista jest warta 207 mln zł.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.