Magda Gessler od 14 lat odwiedza lokale gastronomiczne, pomagając ich właścicielom w uporaniu się z problemami. Restauratorka szuka powodów, dla których ich biznesy nie idą tak, jakby tego chcieli, przedstawiając im swoją receptę na poprawę sytuacji. Nie w każdym przypadku okazuje się ona jednak skuteczna i część lokali znika z gastronomicznej mapy polski.
Fakt postanowił zapytać restauratorkę, dlaczego część restauracji upada mimo jej wizyty. Restauratorka stwierdziła, że problem tkwi w samych właścicielach lokali. - Brakuje im talentu, koncentracji, inteligencji - stwierdziła Magda Gessler, dodając, że "żeby mieć restaurację, trzeba myśleć, przewidywać, znać się na prawie pracy, na ludziach".
Właściciel musi mieć pewną stabilność emocjonalną, ocenę z dystansu i przede wszystkim musi lubić swoich pracowników, a jeżeli nie, to niech, chociaż spróbuje ich wychowywać. Trzeba dobrze dobierać załogę. No i trzeba mieć też pewne sprawy prawne uregulowane. Żeby później nie spotkały nas niemiłe niespodzianki — powiedziała dziennikowi.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jakiś czas temu producenci "Kuchennych rewolucji" postanowili obalić kilka mitów krążących wokół programu. Jeden z nich dotyczył ilości restauracji, które ostatecznie zniknęły z gastronomicznej mapy polski.
Produkcja obaliła mity na temat "Kuchennych rewolucji" z Magdą Gessler
W październiku 2022 roku Constantin Entertainment Polska postanowiło zmierzyć się z kilkoma mitami dotyczącymi programu. Jeden z nich dotyczył liczby lokali, które przetrwały rewolucje. Z przedstawionych wówczas danych wynika, że "z ponad 300 restauracji po "Kuchennych rewolucjach" prosperuje ponad 70 procent z nich".
Przy okazji wyjaśniono, że właściciele lokali nigdy nie płacą za wykonany remont, bo ten jest finansowany ze środków produkcji. Potwierdzono również, że goście finałowej kolacji nie płacą za nią. Zdementowano, że biorą w niej udział rodziny restauratorów. - Goście to osoby, które są często na promocjach, potencjalni goście i klienci — wskazano.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.