Marka As Ever, założona przez Meghan Markle, szybko zdobyła popularność na rynku gastronomicznym. Produkty tej marki wyprzedały się w ciągu zaledwie pół godziny od premiery. Wśród nich znalazł się dżem malinowy, który stał się przedmiotem dyskusji wśród klientów.
Dżem malinowy, mimo że jest jednym z najdroższych produktów marki, spotkał się z mieszanymi opiniami. Za niewielki słoiczek tego przysmaku trzeba zapłacić 14 dol., co przekłada się na ponad 50 zł. Jak wskazuje serwis Plejada, wśród osób, które zdecydowały się na zakup tego produktu, znalazła się m.in. krytyczka kulinarna Jane Herz z portalu Femail zamówiła ten produkt i podzieliła się swoją opinią.
Według niej dżem miał "niemal wodnistą konsystencję" i przypominał "sos, który rozlał się podczas transportu". Herz zauważyła, że dżem spływał ze sztućców niczym sos, co utrudniało jego rozsmarowywanie na toście, który ostatecznie zmienił się w "przemoczoną katastrofą".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Trudno było jeść krem z tostem, ponieważ był tak cienki, że kapał wszędzie i robił bałagan. Nasz kiedyś ładnie zrumieniony kawałek chleba stał się przemoczoną katastrofą po zaledwie kilku minutach - recenzowała Herz, cytowana przez "Daily Mail".
Internauci mocno podzieleni w sprawie dżemu Meghan Markle
Podobne uwagi pojawiły się w komentarzach użytkowników w sieci. Jeden z internautów na platformie X (dawniej Twitter) napisał: "Na zdjęciu wygląda, jakby był płynny! Bez pestek, bez konsystencji. Po prostu płynna, czerwona słodka woda". Inny komentator dodał: "Wygląda na mały, drogi, rzadki i niezbyt wyjątkowy. Chyba zostanę przy swoim zwykłym dżemie".
Jak można przeczytać na stronie marki, krytykowany przez wielu internautów dżem, został stworzony z domowego przepisu samej księżnej, który powstał w trakcie jej kuchennych eksperymentów. Według recenzji "Daily Mail" konsystencja produktu "czyni go absolutną porażką", W recenzji przyznano produktowi zaledwie dwie z pięciu gwiazdek. "Księżna mówi, że ten dżem to jej dżem, ale nie jesteśmy tego pewni. Może to sos?" - zasugerowano.
Mimo tych krytycznych uwag, marka As Ever cieszy się dużym zainteresowaniem, a produkty Meghan Markle szybko znikają z półek.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.