Tyle dla TVN zarabia Gessler. Wyprzedziła Wojewódzkiego. Jest cennik

13

Fani Magdy Gessler są zachwyceni. Już niedługo rusza nowy sezon "Kuchennych rewolucji" i "Master Chefa". A ile trzeba zapłacić za spot reklamowy w programach Magdy Gessler? Kwoty robią wrażenie!

Tyle dla TVN zarabia Gessler. Wyprzedziła Wojewódzkiego. Jest cennik
Magda Gessler. (AKPA, AKPA)

Jesień w telewizji TVN nie zaskoczy widzów nowymi programami. Widzowie będą mogli oglądać te same formaty, co w poprzednich latach. Telewizja opublikowała właśnie cennik reklam na swojej antenie. Ceny mogą zaskoczyć, sami zobaczcie.

Jak się okazuje najdroższe są reklamy w trakcie programów z udziałem Magdy Gessler. Oznacza to, że stacja zarobi na nich najwięcej. Magda Gessler nie ma sobie równych w tej kwestii. W tyle zostawiła m.in. Kubę Wojewódzkiego i Martynę Wojciechowską.

Za emisję spotu reklamowego w pierwszej przerwie podczas programu "Kuchenne rewolucje" trzeba zapłacić aż 60 400 zł. Z kolei reklama przed programem "Master Chef" kosztuje już 64 600 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Magda Gessler zdradza przepis na idealną sałatkę jarzynową!

Reklamy emitowane przed lub w trakcie innych popularnych programów są już dużo tańsze. Za emisję spotu reklamowego przed programem "Top Model", w którym występuje m.in. Joanna Krupa kosztuje 40 800 zł. Najdroższe reklamy podczas weekendowego wydania "Dzień dobry TVN" to koszt 21 400 zł.

Dla porównania reklama w trakcie trwania show Kuby Wojewódzkiego, który uważa się za króla TVN-u kosztuje 39 400 zł. A z kolei spoty reklamowe podczas emisji programu "Kobieta na krańcu świata", który prowadzi Martyna Wojciechowska kosztują 19 400 zł.

A wy jakie programy najchętniej oglądacie? Uważacie, że to Magda Gessler jest prawdziwą królową TVN-u?

Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić