Prosty pomysł na biznes zakłada, że popyt ma odpowiadać podaży. U Meghan Markle sytuacja jest bardziej skomplikowana. Jej nowa linia spożywcza ma być ekskluzywna i, jak czytamy, odpowiadać na potrzebę "wzniosłego codziennego stylu życia".
Aby zatem wczuć się w ten klimat, trzeba mocno uszczuplić portfel i czyhać na nową dostawę, bo pierwsze smakołyki firmowane przez księżną Sussex wyprzedały się w godzinę. Co było dostępne w ofercie?
To m.in. herbatki ziołowe za 9 funtów (45 zł), gotowe mieszanki do zrobienia ciasteczek lub naleśników za 11 funtów (55 zł), znane z produkcji "With Love, Meghan" kwiatowe posypki (również 55 zł), eleganckie miody za 21 funtów (105 zł) oraz dżem malinowy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zdaniem Samary Gill, specjalistki od Royalsów, nowe przedsięwzięcie Meghan Markle jest wybitnie nietrafione ze względu na ceny, które są za wysokie zarówno dla Brytyjczyków, jak i Amerykanów. Ponadto rodzina królewska również sprzedaje woje wiktuały, jednak wycenia je na bardziej przystępną kwotę 3 funtów (15 zł).
Nie wiem, czy przeciętny Amerykanin wyda tyle na słoik dżemu, albo coś, co dżemem nawet nie jest. [...] Nie wiem, w jakim świecie ona żyje i czy wyściubiła nosa spoza wrót swojej posiadłości w Montecito. Czy chociaż starała się zrozumieć rynek. [...] Te produkty są totalnie oderwane od rzeczywistości. Nikt normalny nie zapłaci tyle — grzmiała na łamach "The Sun".
Dżemów Meghan Markle specjalnie wyprodukowano mało? "Jestem pewna"
Samara Gill dodała, że strategia marketingowa marki zaprojektowane we współpracy z Netflixem z góry zakładała, że produktów będzie mało, co ma dodać im atrakcyjności i stworzyć wrażenie niedostępności.
Jestem pewna, że liczba zapasów była celowo utrzymana na niskim poziomie — czytamy.
Ekspertka przypomniała, że Meghan Markle w ramach promocji zdecydowała się na wysłanie próbek dżemu jedynie do kilkudziesięciu influencerów. Jak sądzicie, taki biznesowy zamysł się sprawdzi, a żona księcia Harry'ego odniesie sukces na nowym rynku?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.